Pārdoto preču defekti tiek novērsti, nekvalitatīvas preces tiek apmainītas un/vai atdotas saskaņā ar Lietuvas Republikas Ekonomikas ministra 2001.gada regulu. 29. jūnijs ar rīkojumu Nr. 217 “Par Mantu atgriešanas un apmaiņas noteikumu apstiprināšanu”, kas apstiprināti ar Mantu atgriešanas un apmaiņas noteikumiem (turpmāk – Noteikumi). Preces nevar apmainīt un/vai atgriezt, un pircējs nevar atteikties no līguma Noteikumos un citos Lietuvas Republikas tiesību aktos noteiktajos gadījumos. Vairāk informācijas par neapmaināmām un neatgriežamām precēm: https://www.vvtat.lt/vartotojams/zinok-atmintines/384, “Kvalitatīvu neatgriežamo preču saraksts”. Visos gadījumos nauda par atgriezto preci tiek pārskaitīta tikai uz sākotnējā maksātāja bankas kontu.
Pircējs preci var atgriezt saskaņā ar augstāk minētajiem Noteikumiem 14 (četrpadsmit) darba dienu laikā no preces piegādes dienas, par to informējot pārdevēju pa interneta veikalā norādītajiem kontaktiem (pa tālruni vai e-pastu), norādot atgriežamās preces nosaukumu, pasūtījuma numuru un atgriešanas iemeslu.
Atgriežot preces, pircējam ir jāievēro šādas prasības:
- atgrieztajai precei jābūt oriģinālajā, glītā iepakojumā;
precei jābūt pircēja nebojātai; - precei jābūt nelietotai, nezaudējot savu komerciālo izskatu (etiķete neskarta, aizsargplēve nav norauta utt.). Šī prasība nav spēkā, ja tiek atgriezta bojāta prece;
- atgrieztajai precei jābūt tādā pašā komplektācijā, kādā pircējs to saņēma;
pircējam ir jāatgriež prece pārdevēja norādītajā vietā, apmaksājot piegādes izdevumus, izņemot gadījumus, ja prece tiek atgriezta preces kvalitātes dēļ; - pārdevējam ir tiesības atteikties pieņemt pircēja atgrieztās preces, ja netiek ievērota Noteikumos noteiktā preču atgriešanas kārtība;
ja pircējs atgriež nepareizo pasūtīto preci un/vai nekvalitatīvu preci, pārdevējs apņemas pieņemt šādas preces atpakaļ un aizstāt ar piemērotām un/vai labas kvalitātes precēm; - ja pārdevējs nevar apmainīt preci ierobežotā preces klāsta dēļ, pircējam tiek atgriezta par preci samaksātā summa, neieskaitot piegādes maksu.
Preces ar trūkumiem tiek atgrieztas vai apmainītas saskaņā ar jauno Lietuvas Republikas patērētāju tiesību noteikto kārtību.
- Pircējam nekavējoties jāinformē Pārdevējs, ja sūtījums ir saņemts bojātā iepakojumā, ja sūtījumā ir nepasūtītas preces vai nepareizs to daudzums, nepilnīga preces komplektācija vai nekvalitatīva prece.
- Pircējam jāsūta e-pasts nosūtīt Pārdevējam pa pastu bojātā iepakojuma un/vai preces(-u) fotogrāfijas.
- Ja preces tiek atgrieztas Pārdevējam Pircēja vainas dēļ ar nepareizi norādītu vai neprecīzi norādītu adresi, vai ja preces tiek atgrieztas pārdevējam, tās neizņemot no pasta nodaļas maksimālajā uzglabāšanas termiņā, Pircējam ir jāsamaksā atkārtotas nosūtīšanas izmaksas Pārdevējam, un, ja prece tika atgriezta no pasta vai kurjera – sedz Pārdevēja un preces atgriešanas izmaksas. Ja pircējs atsakās pieņemt sūtījumu atkārtoti (t.i. pēc preču atmaksas pieprasīšanas), nauda par sūtījumu pircējam netiek atgriezta.
- Atmaksa ir derīga 14 dienas. Pēc 14 dienām no preču iegādes brīža, mēs nevarēsim atgriezt par preci samaksāto naudu.
- Atgrieztajām precēm jābūt neatvērtām, oriģinālajā iepakojumā un tādā pašā stāvoklī, kādā tās tika iegādātas.
- Lai atgūtu par preci samaksāto naudu, nepieciešams uzrādīt pirkuma čeku vai citu pirkumu apliecinošu izziņu.
- Dažos gadījumos ir iespējama tikai daļēja atmaksa. Ja prece netiek atgriezta oriģinālajā iepakojumā vai ir bojāta mūsu vainas dēļ, vai ja prece tiek atgriezta vēlāk kā 14 dienu laikā no iegādes brīža.
Pēc atgrieztās preces pārbaudes mēs nosūtīsim jums e-pastu. apstiprinājumu pa pastu, ka esam saņēmuši Jūsu atgriezto preci. Mēs arī informēsim jūs par lēmumu atmaksāt vai neatmaksāt naudu. Ja atmaksa tiks apstiprināta, līdzekļi 14 dienu laikā tiks automātiski pārskaitīti uz jūsu kontu, no kura tika veikts maksājums.
Ja esat saņēmis paziņojumu, ka ir izsniegta atmaksa, bet pēc 14 dienām neesat saņēmis atmaksu, lūdzu, rīkojieties šādi:
- Vēlreiz pārbaudiet savu bankas kontu.
- Ja nevarat atrast mūsu pasūtījumu jums, lūdzu, sazinieties ar savas bankas klientu apkalpošanas nodaļu, atsevišķos gadījumos darījumi starp dažādām bankām aizņem līdz 3 dienām.
Ja neviena no iepriekš minētajām darbībām jums nepalīdzēja, sazinieties ar mums pa e-pastu. pa pastu klientiem@bonideco.lv