Iepirkumu grozs

BEZMAKSAS piegāde visā Latvijā!

Sazinies ar mums klientiem@bonideco.lv

Piegāde

(1 p.) Vispārīgie noteikumi

1.1. Preču piegāde tiek veikta Latvijā, izmantojot kurjeru un/vai citus piegādes veidus. Tiks piemērotas papildu piegādes maksas un/vai nosacījumi.

1.2. Lai uzzinātu piegādes izmaksas uz citām valstīm, lūdzu, sazinieties ar mūsu Klientu apkalpošanas nodaļu, rakstot uz klientiem@bonideco.lv, kura novērtēs piegādes izmaksas.

1.3. Pircējam iespējamie preču piegādes veidi tiek parādīti pēc preču groza izveidošanas un piegādes adreses norādīšanas.

1.4. Precīzas preču piegādes izmaksas ir atkarīgas no pasūtījuma vērtības, piegādes vietas un piegādes veida. Galīgā piegādes cena tiek norādīta grozā, pirms tiek izvēlēts maksājuma veids un/vai veikta apmaksa. Pārdevējs var noteikt, ka, ja pasūtījuma vērtība pārsniedz noteiktu summu, piegāde var būt bez maksas.

1.5. Katram produktam ir norādīts piegādes termiņš, kas redzams preces lapā, grozā un maksājuma lapā blakus preces nosaukumam. Ja preces nav noliktavā, Pircējs tiks informēts par iespējamo piegādes laiku. Pārdevējs cenšas nodrošināt, lai preces tiktu piegādātas pēc iespējas ātrāk. Pārdevējs negarantē, ka preces vienmēr tiks piegādātas Noteikumos un/vai citur norādītajos termiņos, īpaši, ja pasūtītās preces nav Pārdevēja noliktavā. Jāņem vērā, ka svētku un brīvdienas Latvijā var ietekmēt piegādes laiku, radot iespējamu aizkavēšanos (1–2 darba dienas).

1.6. Saņemot preces, Pircējam jāveic sūtījuma stāvokļa, preču daudzuma, kvalitātes un komplektācijas pārbaude.

1.7. Ja tiek konstatēts sūtījuma iepakojuma bojājums, bet preču daudzums, kvalitāte un komplektācija atbilst līguma nosacījumiem, Pircējam par iepakojuma bojājumu jāveic atzīme piegādes apstiprinājumā vai piegādātāja veidlapās. Šādā gadījumā tiek uzskatīts, ka preces piegādātas bojātā iepakojumā, bet preču daudzums, kvalitāte un komplektācija atbilst līguma nosacījumiem.

1.8. Ja tiek konstatētas neatbilstības preču daudzumā, kvalitātē un/vai komplektācijā, Pircējam sūtījums nav jāpieņem. Par atteikšanos pieņemt preces un konstatētajiem bojājumiem Pircējam jāveic atzīme piegādes apstiprinājumā un/vai jāaizpilda piegādātāja sniegtās veidlapas.

1.9. Ja Pircējs saņem sūtījumu bez piezīmēm, tiek uzskatīts, ka preces piegādātas neskartā iepakojumā, preču daudzums, kvalitāte un komplektācija atbilst līguma nosacījumiem, un visas ar piegādi saistītās papildu darbības veiktas pienācīgi.

1.10. Pircējs apņemas preces saņemt personīgi. Saņemot preces, Pircējam var tikt lūgts uzrādīt personu apliecinošu dokumentu, lai pārliecinātos par identitāti. Ja preces saņems cita persona, Pircējam par to iepriekš jāinformē Pārdevējs.

1.11. Piegādājot preces uz Pircēja norādīto adresi, tiek uzskatīts, ka preces nodotas Pircējam neatkarīgi no tā, vai preces saņem pats Pircējs vai jebkura cita persona, kas tās pieņem norādītajā adresē. Ja plānotajā piegādes dienā preces netiek piegādātas, Pircējam par to nekavējoties, bet ne vēlāk kā nākamajā dienā, jāinformē Pārdevējs. Pretējā gadījumā Pircējs zaudē tiesības izvirzīt pretenzijas par preču piegādes kavēšanos un/vai nepiegādāšanu.

1.12. Pārdevējs nav atbildīgs par piegādes termiņu kavējumiem, ja preces netiek piegādātas vai piegādātas ar nokavēšanos Pircēja vainas dēļ vai citu no Pircēja atkarīgu apstākļu dēļ.

(2 p.) Piegādes partneri

2.1. Piegādes jomā galvenokārt sadarbojamies ar tādiem uzņēmumiem kā „DPD“, „UPS“ un „GLS“. Ātrākai un/vai lētākai piegādei dažreiz sadarbojamies ar citiem piegādes uzņēmumiem.