Iepirkumu grozs

BEZMAKSAS piegāde visā Latvijā!

Sazinies ar mums klientiem@bonideco.lv

Piegāde

(1. lpp.) Vispārīgie noteikumi

1.1. Preču piegāde tiek veikta Latvijā, izmantojot kurjeru un/vai citus veidus.

1.2. Lai uzzinātu par piegādes izmaksām uz citām valstīm, lūdzu, sazinieties ar mūsu klientu apkalpošanas dienestu pa e-pastu klientiem@bonideco.lv, kas aprēķinās piegādes izmaksas.

1.3. Iespējamie preču piegādes veidi Pircējam tiek parādīti pēc tam, kad Pircējs ir izveidojis preču grozu un norādījis piegādes adresi.

1.4. Precīza preču piegādes cena ir atkarīga no pasūtījuma vērtības, preču piegādes vietas un piegādes veida. Preču piegādes gala cena Pircējam ir norādīta iepirkumu grozā, pirms apmaksas veida izvēles un/vai apmaksas veikšanas. Pārdevējs var noteikt, ja viena pasūtījuma vērtība pārsniedz noteiktu summu, preču piegāde var būt bez maksas.

1.5. Katrai precei ir savs piegādes laiks, kas tiek attēlots preces lapā, grozā un kases lapā pie preces nosaukuma. Ja preces nav noliktavā, Pircējs tiks informēts par iespējamo piegādes laiku. Pārdevējs ir ieinteresēts, lai preces tiktu piegādātas pēc iespējas ātrāk. Pārdevējs negarantē, ka preces visos gadījumos tiks piegādātas Noteikumos un/vai citur Veikalā noteiktajos, kā arī Pircējam individuāli norādītajos piegādes termiņos, īpaši, ja pasūtītās preces neatrodas Pārdevēja noliktavas. Pirms pasūtījuma apstiprināšanas vērts pievērst uzmanību brīvdienām un atpūtas dienām Latvijā – tās var ietekmēt piegādes laiku, t.i. iespējama piegādes kavēšanās (1-2 dienas).

1.6. Iespējamais preču piegādes datums Pircējam ir norādīts Pārdevēja preču pasūtījuma apstiprinājumā. Pircējs, kurš noslēdzis pirkuma-pārdošanas līgumu, apņemas katru dienu pārbaudīt viņam sniegtos (nosūtītos) datus un/vai Pārdevēja paziņojumus par preču piegādi.

1.7. Pieņemot preces, Pircējam ir jāpārbauda sūtījuma stāvoklis, preču daudzums, kvalitāte un sortiments.

1.8. Ja tiek konstatēts sūtījuma iepakojuma pārkāpums, bet ja nav preču daudzuma, kvalitātes vai sortimenta neatbilstības, Pircējam ir jāatzīmē iepakojuma iepakojuma pārkāpums piegādes apstiprinājumā vai datos. tās personas veidlapas, kura piegādājusi paku. Šajā gadījumā uzskatāms, ka prece piegādāta bojātā iepakojumā, bet preču daudzums, kvalitāte un sortiments atbilst pirkuma-pārdošanas līguma nosacījumiem un preces piegāde ir notikusi pareizi.

1.9. Ja tiek konstatēta neatbilstība starp preču daudzumu un/vai kvalitāti un/vai sortimentu, Pircējs sūtījumu nedrīkst pieņemt. Preču pieņemšanas atteikums un konstatētie pārkāpumi Pircējam jāatzīmē sūtījuma piegādes apstiprinājumā un/vai aizpildot sūtījuma piegādātāja sniegtās veidlapas.

1.10. Ja pircējs pieņem sūtījumu bez jebkādiem komentāriem, tiek uzskatīts, ka prece piegādāta nebojātā sūtījuma iepakojumā, preču daudzums, kvalitāte un sortiments atbilst pirkuma-pārdošanas līguma nosacījumiem, kā arī papildu ar preču pārdošanu un piegādi saistītie pakalpojumi ir veikti pienācīgi.

1.11. Pircējs apņemas preces pieņemt pats. Nododot preci, Pircējam var tikt lūgts uzrādīt personu apliecinošu dokumentu, lai pārliecinātos par Pircēja identitāti. Ja preces paņem cita persona, Pircējam iepriekš par to jāinformē Pārdevējs.

1.12. Piegādājot preces pircēja norādītajā adresē, preces tiek uzskatītas par piegādātām Pircējam neatkarīgi no tā, vai preci pieņem Pircējs vai jebkura cita persona, kas preci pieņēmusi norādītajā adresē. Gadījumā, ja Pircējs pats nevar izņemt preci, un preces tiek piegādātas uz norādīto adresi un pamatojoties uz citiem Pircēja sniegtajiem datiem, Pircējam nav tiesību izvirzīt pārdevējam pretenzijas par preces piegādi Pircējam. nepareiza vienība. Ja preces netiek piegādātas plānotajā piegādes dienā, Pircējs par to nekavējoties, bet ne vēlāk kā nākamajā dienā pēc plānotās preču piegādes dienas informē Pārdevēju. Pretējā gadījumā Pircējs zaudē tiesības iesniegt Pārdevējam pretenzijas saistībā ar preču piegādes kavējumu un/vai nepiegādi.

1.13. Pārdevējs tiek atbrīvots no atbildības par preču piegādes termiņu pārkāpšanu, ja prece Pircējam netiek piegādāta vai tiek piegādāta novēloti Pircēja vainas vai no Pircēja neatkarīgu apstākļu dēļ.

(2. lpp.) Piegādes partneri

2.1. Piegādes ziņā galvenokārt sadarbojamies ar tādiem uzņēmumiem kā DPD, UPS un GLS. Ātrākai un/vai lētākai piegādei dažkārt ir nepieciešams sadarboties ar citiem paku piegādes uzņēmumiem.

Uzdodiet jautājumus, rakstiet ieteikumus vai sūdzības un 2 darba diena laikā mēs Jums atbildēsim.